Za kompaniju ZH-ZOLA d.o.o. Živinice, vodeću u distribuciji proizvoda svjetski poznatih brendova Ceresit, Sika i Nexe za BiH, 2023. godina bila je izuzetno uspješna s ostvarenjem izvrsnih poslovnih rezultata i realizacijom planiranih projekata.
Motivirani sloganom “Sve za vaš dom na jednom mjestu”, ZH-ZOLA d.o.o. Živinice nudi preko 30.000 artikala i predstavlja jednog od najkompletnijih prodavaca u BiH s raznolikim asortimanom.
Koje ključne projekte ste realizirali ove godine ili su u tijeku realizacije?
U ovoj godini smo uspješno implementirali opremu za rezanje i obradu iverice, proširili prodajni prostor za 1500 m2,zatim relaizovali projektevezane obnovljivih izvora energije,prebacili smo zagrijavanje sa peleta na toplotne pumpe,pokrenuli vlastitu foto-naponsku, solarnu elektranu,
Kako ocjenjujete poslovanje vaše kompanije u 2023.?
Poslovanje je bilo iznimno uspješno. Ukupni prihod kompanije u 2023. godini povećan je za 8 posto u odnosu na 2022., unatoč izazovima smanjenja kupovne moći građana.
Možete li ukratko predstaviti kompaniju ZH-ZOLA?
Počeci poslovanja sežu u 1990. godinu, a danas smo lideri s Baucentrom u Živinicama i timom od 70 zaposlenika. Godišnje obavimo preko 200.000 kupovina, s distributivnom mrežom koja obuhvaća preko 400 kupaca.
Recite nešto više o proizvodima i brendovima koje zastupate u BiH.
Ponosno zastupamo preko 30.000 artikala, uključujući građevinske materijale, alate, bijelu tehniku, vrtni namještaj i brendove poput Ceresit, Sika, Nexe, Saint Gobain,Kronospan.
Po čemu se ZH-ZOLA razlikuje od konkurencije?
Mislim da je naša najveca prednost naš odnos prema kupcima, pružajući pažljivo odabrane proizvode s optimalnim omjerom cijene i kvalitete,te u nastavak komunikacije sa nasim kupcima i nakon prodaje na jedan ljdski i skreni nacin
Kako uspješno vodite kompaniju i kakva je vaša poslovna strategija?
Smatram da su zadovoljni i sretni ljudi ključ uspjeha. Kompanija ZH-ZOLA okuplja takav tim, a moja strategija je prepoznavanje najboljeg u drugima i pružanje najboljeg od sebe.
Jesu li nagrađivanje radnika trendovi kojima se pridružujete?
Da, nagrađivanje vrijednih radnika je dugogodišnja praksa. Ove godine smo isplatili maksimalni regres 610KM i 13. platu u iznosu od 1260KM , što doprinosi zadovoljstvu radnika i napretku kompanije.
Kako su izgledali vaši počeci u biznisu i s kakvim izazovima se suočavate?
Naslijedio sam poslovanje od oca 1990. Biznis je kao dijete koje se neprestano uči, a danas se suočavamo s izazovima poput nedostatka radne snage i selektivne primjene propisa.
Koliku pažnju pridajete društvenoj odgovornosti?
Mislim da smo u pogledu gore navedenog jedna od vodećih kompanija u Živnicama i šire. Naime, ponosni smo na projekte adaptacije Pedijatrijske klinke UKC Tuzla, zatim projekat renoviranja stare džamije u Gornjim Živinicama, te velikog broja malih, a za korisnike tih usluga velikih donacija i pomoći.
Napomenut ću saradnju sa Živnickim Hunjerom, gotovo svaki njegov projekat smo podržali.
Kakvi su vaši poslovni planovi za 2024. i koja je vaša vizija razvoja kompanije?
Želimo učvrstiti lidersku poziciju u distribuciji brendova Ceresit, Sika,Nexe te uzeti sto više učešća u prodaji drugih brendova koje zastupamo. Planiramo proširenje mreže kupaca, ulaganjem u digitalizaciju procesa i edukaciju zaposlenika.