Utvrđen Nacrt budžeta Tuzle za narednu godinu: Za šta će biti najviše sredstava?

Budžet Tuzle za 2024. godinu je oko 82,7 miliona KM. Utvrđeno je to Nacrtom na Kolegiju gradonačelnika.

Od 82,7 miliona maraka, najviše je planirano za komunalnu infrastrukturu i to oko 47 posto predviđenog Budžeta odnosno oko 39 miliona. U 2024-toj gradit će se najviše putevi.

”U okviru komunalne infrastrukture ćemo raditi 56 putnih pravaca, direktno iz sredstava Budžeta, a da smo za šest dodatnih putnih pravaca aplicirali višim nivoima vlasti i međunarodnim organizacijama tako da očekujemo da ćemo dobiti i osvojiti dodatna sredstva i raditi ukupno 62 putna pravca iduće godine”, navodi Zijad Lugavić, gradonačelnik Tuzle.

Čak 44 projekta sanacije i izgradnje puteva je u prigradskim mjesnim zajednicama. U narednoj godini Grad će se zadužiti za nešto više od 11 miliona KM, što je već uvršteno u ovaj Budžet.

”Ono se odnosi na na sanaciju putne infrastrukture za 23 putna pravca u iznosu od 7,5 miliona KM, rekonstrukcija raskrsnice na Slatini, izgradnja novog kružnog toka u iznosu od 1,5 miliona, sanacija sportskih objekata na stadionu Tušanj, pomoćni teren i potporni zid iza pomoćnog terena u iznosu od 550 hiljada KM, te sanacija mostova”, naglašava gradonačelnik Tuzle.

Bit će sanirani most Kipovi i Plavi most. Predviđen je u 2024-toj završetak izgradnje gradskog groblja Drežnik, izgradnja javnog toaleta i javnih česmi na nekoliko lokacija. U Budžetu su predviđena sredstva za socijalnu zaštitu od oko 2,9 miliona, kulturu oko 2,4 miliona, sport 2,4 miliona.

Budžet u narednoj godini je viši za milion maraka u odnosu na izvršenje u godini na izmaku. Nacrt će se naći pred vijećnicima Gradskog vijeća na sjednici naredne sedmice, kao i informacija o implementaciji projekta ”Registar imovine”. Usmjeren je ka efikasnijem korištenju imovine koju Grad posjeduje.

”Bit će omogućen sistemski, moderan, transparentan pristup imovini, i u konačnici cilj je da se promijeni svijest i samih nas koji upravljamo tom imovinom, ali i krajnjih korisnika, naših građana, jedan bolji odnos prema imovini koja predstavlja naš resurs”, navodi Jasmina Hasanefendić Šimleša, pomoćnica gradonačelnika za geodetske i imovinsko-pravne poslove.

Registar obuhvata nepokretnu imovinu, zemljišta, poslovne prostore, zgrade, stanove, kao i komunalnu infrastrukturu s kojom će se moći svrsishodnije i efikasnije upravljati.

Čitajte još:

Grad Tuzla uvodi modernu metodologiju za efikasno upravljanje imovinom

Vezane vijesti

TUZLA