Još jednu godinu zaredom, studenti svih osam bh. javnih univerziteta učestvuju u Generation Change – projektu Evropske unije u Bosni i Hercegovini, sa ciljem pružanja mladima platforme koja će im omogućiti da kažu svoje mišljenje i pokažu svoju kreativnost. Ove godine, proces je rezultirao sa četiri videa koja prikazuju poveznice između Evropske unije i Bosne i Hercegovine, ističući tradiciju, kulturu, običaje, turistički potencijal, prirodne resurse i raznolikost njenih naroda, a kroz viđenje nove generacije u BiH.
U maju, studenti iz svih dijelova Bosne i Hercegovine okupili su se na Liderskoj konferenciji za mlade gdje su imali priliku učiti o EU integracijama, kampanjama, produkciji i ključnim porukama, s ciljem kreiranja digitalne kampanje vođene od strane mladih koja će biti predstavljena na društvenim mrežama EU u BiH. Sveobuhvatna tema pod kojom su studenti kreirali svoje ideje bila je “Povezani kroz dobro”, postojeća kampanja EU koja prikazuje snažnu vezu između EU i BiH.
Od tada, podijeljeni u četiri tima, svaki tim sastavljen od studenata sa dva bh. univerziteta, našli su se u ulogama scenarista, producenata, glumaca, kao i dijela produkcijskog tima iza scene. Cilj svega bio je proizvesti video snimke koji će prikazati perspektivu mladih nove generacije o jedinstvenim vezama između EU i BiH.
Svi videi će biti predstavljeni na društvenim mrežama EU u BiH i Generation Change. Studentski tim čiji video osvoji najviše glasova bit će nagrađen studijskim putovanjem u sjedište EU u Briselu.
Video zapisi su dostupni na sljedećim linkovima:
Kriteriji za odabir pobjednika će biti objavljeni na društvenim mrežama Evropske unije u BiH i Generation Change.
Ovogodišnje izdanje programa Generation Change prvobitno je uključilo preko 550 studenata sa svih javnih univerziteta kroz seriju studentskih debata u 4 grada u BiH: Tuzli, Sarajevu, Mostaru i Banjoj Luci. Ovi događaji su mladima pružili priliku da razgovaraju o različitim važnim temama relevantnim za budućnost zemlje u kontekstu EU, zajedno s ambasadorom EU Johannom Sattlerom, ambasadorima zemalja članica EU i mladim profesionalcima. U drugoj fazi projekta, odabrani studenti su razvili ideje i uz pomoć profesionalne produkcijske kuće kreirali video snimke koji će biti sastavni dio digitalne kampanje Generation Change kreirane od strane mladih.