U sklopu kampanje #FEELGOODmajica Vol.2 dm drogerie markt je i ove godine zajedno sa svojim kupcima podržao inspirativne priče bh. poduzetnica kroz projekt #poduzetneZAJEDNO, a koji je realizovan u sklopu domaće neprofitne organizacije ‘Fondacija 787’.
S ciljem da osnaži i slavi sve superžene u našoj svakodnevici kompanija dm drogerie markt i uredništvo portala BONJOUR.ba 2020. godine započeli su realizaciju projekta FEEL GOOD majice, a koji je imao za cilj podržati i unaprijediti rad bh. poduzetnica.
Nastavak uspješne FEEL GOOD priče – FEEL GOOD verzija 2.0. Strong Edition majica predstavljen je u 8. mjesecu prošle godine. Upravo su žene diljem BiH, koje iznova slave život i kreiraju ispunjenu svakodnevicu za sebe i svoje najmilije, bile inspiracija za novu FEEL GOOD priču koja je i ovaj put realizovana u saradnji kompanije dm drogerie markt i Bonjour.ba sa Fondacijom 787. Nakon tri mjeseca trajanja kampanje dm drogerie markt je uz svoje kupce za projekt #poduzetneZAJEDNO u sklopu domaće neprofitne organizacije ‘Fondacija 787’ osigurao donaciju u iznosu od 9.000 KM.
„Sve naše društveno odgovorne i korisne kampanje imaju dodatnu vrijednost kada se u njih uključe i naši kupci. Stoga se, u ime kompanije dm zahvaljujem svima njima koji su kupovinom #feelgood majice vol 2 podržali ovu ideju i osnaživanje bh. poduzetnica kroz različite aktivnosti #poduzetneZAJEDNO projekta. Ponosni smo na saradnju s Bonjour.ba i Fondacijom 787, s kojima dijelimo isti entuzijazam i napore kada je u pitanju razvoj poduzetničke scene u BiH, naročito one predvođene ženama.“ izjavila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dm-a.
Projekt su prepoznale i mnoge poznate osobe iz javnog života BiH, a majicu koja nosi inspirativnu poruku su rado kupovale superžene koje su je poklanjale drugim superženama – svojim sestrama, mamama, prijateljicama, tetkama i komšinicama.
„Kada pogledate novogodišnji katalog sa sjajnim proizvodima 17 bh. poduzetnica okupljenih oko Fondacije 787 tada ne možete da ne osjetite ponos jer u svom ormaru imate FEEL GOOD majicu Vol.2. Uz to činjenica da će njih 75 proći kroz dvije veoma važne obuke gdje će moći saznati sve o tome kako pripremiti proizvod i ambalažu za prodaju, kao i o detaljima šta je potrebno da se njihov proizvod pronađe na policama širom BiH čini ovaj projekt itekako važnim za poduzetnice iz BiH koje su na početku svoje karijere kao i one koje žele unaprijediti svoje poslovanje. Sve to ne bi bilo moguće bez Bonjour.ba čitateljica i dm kupaca koji su kupili svoju Feel Good majicu u jednoj od dm prodavnica. I upravo to je onaj čudesni dio koji se dogodi kada žene podržavaju jedna drugu, baš kako to radimo na Bonjour.ba iz dana u dan.“ – kazala je Dijana Ćavar, glavna urednica Bonjour.ba.
Kroz prvo izdanje majice, osigurane su edukacije i promocija za više od 50 bh. poduzetnica, što je ujedno bio i pokazatelj da jedna obična, a istovremeno i jedna sasvim posebna majica može slaviti sve sjajne žene koje je nose, ali i da njenom kupovinom možemo podržati razvoj i napredak bh. poduzetnica.
„Neopisivo nam je drago što već drugu godinu zaredom imamo priliku osigurati dodatni vid konkretne podrške poduzetnicama i njihovim malim biznisima iz cijele BiH kroz naš jedinstveni projekat #poduzetneZAJEDNO. Sarađujući blisko sa bh. poduzetnicama i osluškujući potrebe u poslovanju njihovih malih biznisa tokom iscrpnog perioda globalne pandemije, i ove godine smo za njih u mogućnosti kreirati niz aktivnosti koje će i olakšati i unaprijediti njihovo poslovanje. Primarno je riječ o nastavku prilagođene stručne podrške u vidu serije edukativnih webinara na temu pripreme proizvoda i dokumentacije za uspješan izlazak na tržište, kao i pripremu proizvoda za inostrano tržište i prodaju putem interneta, a osigurali smo i priliku za dodatnom promocijom i povećanjem prodaje vrijednih malih biznisa iz raznih dijelova naše zemlje. Izuzetno smo ponosni na zajedničke napore s timom Bonjour.ba i dm drogerie markt BiH koje ulažemo u stvaranje boljeg i uspješnijeg poduzetničkog ekosistema u BiH, ali i u jačanje konkurentnosti malih biznisa iza kojih stoje žene.“ – nadodala je Adna Rokša, projektna menadžerica Fondacije 787.
Ukoliko još uvijek nemate svoju #FEELGOODmajicu istu možete pronaći na policama odabranih dm prodavnica po promotivnoj cijeni od 11,95 KM.
“dm drogerie markt d.o.o.” je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 15 godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija sa više od 890 zaposlenika i 82 prodavnice u 43 grada te distribucijskim centrom u Sarajevu. U poslovnoj godini 2020/21. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od blizu 227 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata više od 15.500 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 27 dm robnih marki kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend IT UP, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.