Građevinska sezona je počela i u toku su sanacije puteva na nekoliko lokacija u Tuzli. Za ovu godinu nadležni najavljuju brojne radove, jer je za komunalnu infrastrukturu planirano oko 39 miliona KM, što je oko 47 posto Budžeta.
”Mi smo donijeli strateški cilj da sve one takozvane repove vezano za asfaltiranje ptueva koji su bili sa učešćem građana sa 20 posto, mi učestvujemo sa 80 posto, dakle nije marka na marku. Mi smo ih sve uzeli kao prioritet koji ćemo uraditi u 2024. godini i plus smo onda, na osnovu anketa, definisali ostale putne pravce koje ćemo raditi”, navodi Miralem Mulać, pomoćnik gradonačelnika Tuzle za komunalne poslove.
A raditi će i graditi, kako navodi Mulać, u svim mjesnim zajednicama. Mreža lokalnih i nerazvrstanih cesta u Tuzli je oko 1.200 kilometara, te je potrebno konstantno ulagati u sanaciju i izgradnju novih cesta. Tokom ove godine radovi će biti na 64 putna pravca.
”Kad uzmemo statistički da samo ova 64 putna pravca radimo do kraja godine, mi bi trebali u prosjeku do 10-tak putnih pravaca da radimo mjesečno. Zamislite samo tu dinamiku radova koje trebamo realizovati u narednom periodu, mi smo već proveli postupak, uradili smo svu potrebnu tehničku dokumentaciju”, ističe Mulać.
Za izgradnju i sanaciju tih puteva planirano je 12,5 miliona maraka. Na nekoliko putnih pravaca bit će izvršena i sanacija vodovodne mreže, i to u naselju Batvu, ulici Alije Ibrića i dijelu Mosnika, gdje su česti kvarovi. Za taj segment je predviđeno milion maraka. Pored sanacija, predviđeno je i širenje vodovodne mreže na 11 lokacija. Nadležni su izdvojili sredstva i za sanacije i izgradnju mostova.
”Mi smo u ovoj godini predvidjeli sanaciju Pasarele, mosta Kipovi, sanaciju mosta u Ljepunicima, također imamo urađene projekte za sanaciju mostova u Avdibašićima, pokrenuli smo projektne zadatke i izradu projektne dokumentacije za sanaciju i izgradnju dva nova mosta umjesto drvenih mostova”, kaže Mulać.
Završena je izgradnja mosta u naselju Slavinovići. Nekada je tu bio improvizovani most, za koji je inspekcija izdala zabranu korištenja, nakon čega je srušen. Dugo su građani zahtijevali izgradnju novog, a potrebne dozvole usporile su taj proces. Gradska služba je prošle godine počela izgradnju novog, koja je završena. Još nije otvoren za građane, ali će zasigurno olakšati prelazak, prvenstveno djeci koja idu u školu u blizini.
Od komunalnih projekata, nadležni izdvajaju i izgradnju kružnog toka kod zgrade Soda So, zatim sanacije sportskih dječijih igrališta, te sanaciju na pomoćnom terenu stadiona Tušanj. Za dio komunalnih projekata Grad će se kreditno zadužiti za 11 miliona maraka.