Partner mikrokreditna organizacija otvorila je svoju 71. poslovnicu u Bosni i Hercegovini a treću u Tuzli. Nalazi se preko puta Direkcije Rudnika Kreka. Želja menadžmenta Partnera je da budu što bliže klijentima na ovom području, pa je to i urađeno.
”Nova poslovnica omogućit će klijentima jednostavan pristup svim našim finansijskim uslugama, uključujući informisanje, podnošenje zahtjeva za kredite, te informacije o posebnim programima i pogodnostima. U našoj novoj poslovnici, korisnici mogu aplicirati za kredite do 50 hiljada”, navodi Adnan Omerbegović, rukovodilac Partner mikrokreditne organizacije – Podružnica Tuzla.
Prilikom otvorenja nove poslovnice Partnera, potpisan je prvi ugovor sa korisnikom iz ovog dijela Tuzle. Uručena mu je i prigodna nagrada.
Misija Partner mikokreditne organizacije je da omoguće pristup finansijskim sredstvima svima kojima su potrebna, posebno za razvoj poslovnih ideja. U Partneru će se, kako kažu, potruditi da to učine brzo i efikasno.
”Ova nova poslovnica nije samo prostor gdje će se vršiti finansijske transakcije. To je mjesto gdje ćemo raditi na unaprjeđenju lokalne ekonomije, podržavajući male poduzetnike, poljoprivrednike, zanatlije i sve one koji žele da svojim radom doprinesu razvoju naše zajednice”, ističe Omerbegović.
Partner je dugogodišnji lider u finansiranju programa i mjera energetske efikasnosti. Prepoznali su važnost ulaganja u takve projekte kako bi omogućili očuvanje životne sredine i smanjenje troškova energije za građane, korisnike usluga Partnera.
”Kroz naše programe pružamo podršku za inicijative koje ne samo da unaprjeđuju poslovanje naših klijenata, već imaju i dugoročan pozitivan uticaj na našu zajednicu i okolinu. Posebno se zahvaljujem našim klijentima na ukazanom povjerenju, jer bez njih ovaj trenutak ne bi bio moguć. Također, želim izraziti zahvalnost našim zaposlenima, koji neumorno rade na tome da naša misija bude uspješno sprovedena u djelo”, naglasio je rukovodilac Partner mikrokreditne organizacije – Podružnica Tuzla.
U Partneru vjeruju da će i ova poslovnica biti uspješna, te da će korisnici prepoznati važnost njenog otvorenja i uz korištenje usluga biti zadovoljni.