MI-BOSPO organizovao edukaciju za žene u biznisu ”Prodaja i odnosi sa kupcima”

Mikrokreditna fondacija MI-BOSPO Tuzla organizovala je edukaciju za žene u biznisu pod nazivom ”Prodaja i odnosi sa kupcima. Edukacija je dio projekta Naša učionica – osnaživanje žena poduzetnica koji podržava Evropski fond za jugoistočnu Evropu.

Pokrenuti biznis je sada mnogo lakše nego opstati i razvijati se. No, Hana Kapetanović uspijeva i u tome, pa je uspješna u restauraciji namještaja i starih stvari, te šivenju. Iako toga danas ima mnogo, kaže kvalitet se prepozna i sada ima mnogo klijenata. U njenom razvoju, umnogome je pomogla Mikrokreditna fondacija MI-BOSPO, koja joj je bila vjetar u leđa na početku.

”Što se tiče Mikrokreditne fondacije MI-BOSPO, to je meni bila prva stepenica i prva karika u mom daljem razvoju, oni su bili ti s kojima sam izašla van iz svoje kuće, koji su mi pokazali da ono što radim vrijedi i vjerovali su u mene, tako da sam s njima samo išla naprijed”, navodi Hana.

Još je mnogo primjera uspješnih poduzetnica, čiji napredak je bio moguć zahvaljujući podršci Mikrokreditne fondacije MI-BOSPO. Sada je ta podrška i kroz projekat ”Naša učionica – osnaživanje žena poduzetnica”  koji podržava Evropski fond za jugoistočnu Evropu. Radi se o nizu edukacijskih programa, prvi ciklus je bio u vremenu pandemije, a sada je počeo i drugi ciklus edukacija.

”Ima tri komponente, prva nam je jako važna, a to je podizanje svijesti o važnosti ženskog poduzetništva sa svim pozitivnim efektima ekonomskim, socijalnim i demografskim. Druga komponenta i nešto što bi trebalo da bude ostavština iza ovog edukacijskog programa je jedna platforma koju ćemo uspostaviti za naše klijentice, gdje mogu da oglase svoje proizvode i usluge, gdje mogu da sretnu potencijalne partnere, gdje mogu da saznaju novosti iz poslovnog svijeta ili zakonske regulative. Tu će biti obezbijeđena neka vrsta poslovnog savjetovanja i ima taj reklamni kapacitet koje one mogu da koriste. Treća, možda i najvažnija komponenta je edukacijski dio ovog programa u kojem ćemo pokušati kroz niz kvalitetnih seminara i radionica da osnažimo naše klijentice kao menadžerice, kao liderice, da bolje vode svoje biznise i da upotrijebe svoje sposobnosti u nekim drugim sferama života”, ističe Safet Husić, direktor Mikokreditne fondacije MI-BOSPO.

Svi dosadašnji programi su imali pozitivan odjek među poduzetnicama, pa u Mikrokreditnoj fondaciji MI-BOSPO tako očekuju i od programa koji je u toku.

”Od ovog programa očekujemo daleko više jer je mnogo širi, očekujemo napredak u znanju, u vještinama koje naše klijentice imaju, očekujemo napredak u umrežavanju koje će imati putem platforme i učešća na seminarima koje će biti uživo kao danas u Tuzli a i online kao što će biti sutra”, navodi Husić.

Edukacija za žene u biznisu koju je Mikrokreditna fondacija MI-BOSPO organizovala danas bila je pod nazivom ”Prodaja i odnosi sa kupcima. Predavač je bio Vladimir Marić, stručnjak sa višegodišnjim iskustvom u prodaji i marketingu, a učestvovalo je 25 poduzetnica.

Vezane vijesti

TUZLA