U okviru društveno odgovorne kampanje Zajedno za bolje sutra, DM drogerie markt BiH podržao je 18 projekata u 15 gradova širom zemlje, s ukupnim iznosom od gotovo 60.000 KM. Kampanja je usmjerena na unapređenje i očuvanje menstrualnog zdravlja žena, a među podržanim inicijativama ističe se projekat Karate kluba Tuzla pod nazivom “Borim se kao djevojka”.
Ovaj jedinstveni projekat, fokusiran na edukaciju mladih karatistkinja i njihovih porodica, ima za cilj podizanje svijesti o temama vezanim za pubertet, tjelesne promjene, intimnu higijenu i upravljanje menstruacijom tokom sportskih aktivnosti. U okviru projekta organizirane su edukativne radionice na kojima je učestvovalo 100 karatistkinja, njihove majke, članovi porodice i trenerski timovi.
Podrška kroz znanje i osnaživanje
“Menstrualno zdravlje je ključno za fizičko i mentalno blagostanje mladih sportistkinja. Kroz ovaj projekat pružili smo im korisne informacije i podršku kako bi se osjećale sigurno i osnaženo tokom treninga i takmičenja,” poručuju iz Karate kluba Tuzla.
Kao dio projekta kreirana je i edukativna brošura koja će služiti kao vrijedan resurs novim generacijama karatistkinja. Brošura ima za cilj olakšati razgovore o pubertetu i menstruaciji, kao i naglasiti važnost karatea kao sporta koji doprinosi zdravom razvoju mladih djevojaka.
Podrška zdravijem i osnaženom društvu
Projekat “Borim se kao djevojka” doprinosi stvaranju podržavajućeg okruženja za sve mlade sportistkinje, dok istovremeno podiže svijest o važnosti brige o vlastitom zdravlju. Kroz ovu inicijativu, Karate klub Tuzla ne samo da pruža praktične alate i edukaciju, već i gradi temelje za snažnije i zdravije generacije djevojaka koje se bave sportom.
DM drogerie markt BiH, kroz kampanju {ZAJEDNO}, pokazuje posvećenost stvaranju boljeg i inkluzivnijeg društva, pružajući podršku projektima koji donose konkretne promjene u zajednicama širom Bosne i Hercegovine.