Pitanja poslovne etike, kulture, filozofije – ali i radne atmosfere pitanja su koja okupiraju pažnju brojnih istraživača diljem svijeta. Razlog je jasan: unaprijediti organizaciju kako bi uposlenici bili što zadovoljniji a profit što veći. Zadatak je to svih uprava.
Način rukovođenja žena i muškaraca veoma se razlikuju, a jedan spol je daleko pogodniji za položaj šefa, pokazuju rezultati norveške studije. Rukovođenje se, osim na inteligenciji, prije svega zasniva na ličnosti, u većoj meri nego kod ljudi na drugačijim pozicijama”, navodi se u istraživanju.
Dobre šefove odlikuje pet karakternih osobina: dobro se snalaze u stresnim situacijima, ekstrovertni su, odgovorni, društveno prihvatljivi i otvoreni za nova iskustva. Četiri osobine su znatno izraženije kod jednog nego kod drugog spola. No šta, kada se na radnom mjestu nagomila stres? Ko se lakše nosi sa stresom a ko sa obavezama, ko je bolji u međuljudskim odnosima, je li bolje imati šeficu ili šefa?
Pitamo vas, kakva su vaša iskustva i stavovi? Za ispunjavanje ovog upitnika dovoljna je samo minuta vašeg vremena, a rezultate istraživanja obajvuljemo u osmoj epizodi podcasta „Taboo Show“.