Društveni dokazi su odličan marketinški alat za privlačenje novih kupaca za tvoj proizvod ili uslugu. Ljudi su društvena bića i skloni smo biti pod uticajem onoga što rade i koriste drugi. U content marketingu ili marketigu sadržaja možeš iskoristiti društvene dokaze za pojačanje kredibiliteta i potaknuti nove kupca da kupe tvoj proizvod ili uslugu.
U nastavku pročitaj savjet kako da iskoristiš snagu društvenih dokaza. Također sam ti pripremio i primjer koji možeš prilagoditi svom brendu.
Šta su društveni dokazi?
Društveni dokazi su pohvale zadovoljnih korisnika, najčešće se nalaze u pisanom obliku na Google Business Pageu ili na Facebook stranici. Oni prikazuju zadovoljstvo kupaca sa proizvodom ili uslugom koju prodaješ. Mogu biti i brojevi i statistike kao npr. koliko je ljudi kupilo tvoj proizvod ili uslugu, koje su rezultate postigli, koliko im je vremena bilo potrebno da dođu do tih rezultata.
Primjer društvenih dokaza Digitalk marketing agencije i zadovoljstvo naših klijenata pruženim uslugama.
Kako sam zalijepio sve Google komentare u ovaj post?
Koristio sam servis SociableKIT koji ti omogućava da se jednostavno registruješ, dodaš svoj biznis i dobiješ kod koji možeš zalijepiti na tvoju web stranicu. Ovaj servis možeš koristiti besplatno do 5000 mjesečnih prikaza. Umjesto kompletnog feeda podijelio sam samo screenshot jer želim da se ovaj post brže učita i da ti dođeš do korisnih informacije koje će ti pomoći da povećaš prodaju. Mislim na tebe 😍
Treba li ti pomoć za integraciju ovog servisa na tvoju web stranicu? Budi slobodan da nas kontaktiraš već danas i dogovorimo redizajn.
Evo kako da iskoristiš snagu socijalnih dokaza
Prikaži pohvale zadovoljnih kupaca: Uključi citate iz pregleda, studije slučaja ili preporuka zadovoljnih kupaca. Ovo pokazuje potencijalnim kupcima da im drugi vjeruju u tvoj brend.
Istakni brojke i statistike: Prikaži impresivne brojke i statistike o vašem proizvodu ili usluzi. Na primjer, možete istaknuti koliko ljudi je već kupilo vaš proizvod ili koliko je korisnika postignulo rezultate koristeći vašu uslugu.
Prikaži logoe poznatih brendova koji koriste tvoj proizvod: Ako rade s tobom, to može dati povjerenje potencijalnim kupcima.
Iskoristi društvene mreže: Prikaži aktivne feedove društvenih mreža ili hashtegove koji se odnose na tvoj proizvod ili uslugu. To pokazuje da si aktivan u online zajednici i da imaš bazu korisnika.
Koristeći socijalne dokaze, izgradit ćeš povjerenje i uvjeriti ljude da je tvoj proizvod ili usluga dobra opcija.
Primjer kako da iskoristiš i napraviš post za društvene dokaze
Naslov: Povećajte produktivnost za 20% uz naš alat za upravljanje vremenom
Tekst: Hiljade preduzetnika i profesionalaca koriste naš alat za upravljanje vremenom da poboljšaju svoju produktivnost i postignu ciljeve. Čujte šta kažu naši zadovoljni korisnici!
** (Uključi komentare zadovoljnih korisnika) **
Poziv na akciju (CTA): Probajte naš alat za upravljanje vremenom besplatno 7 dana!
Važno je zapamtiti: Budi transparentan sa društvenim dokazima. Koristi stvarne citate i statistike, a ne lažne ili prevelike tvrdnje.
Istakni zadovoljstvo klijenata na Instagramu
Ako koristiš instagram za privlačenje novih kupaca, svaki komentar zadovoljnog korisnika možeš podijeliti na Story. Isti Story možeš naglasiti na svom profilu.
Samim tim kada novi korisnik dođe na tvoj instagram nalog, može se informisati o tome tvom radu, ali i zadovoljstvu saradnje sa tobom. U nastavku ti donosim primjer mog Instagrama i isticanja komentara zadovoljnih korisnika.
Vjerujem da će ti ovaj post biti koristan za tvoj digitalni marketing i privlačenje novih kupaca. Za pomoć i kreiranje marketing plana za tvoj biznis, kontaktiraj nas i zakaži konsultacije.
Pripremio: Aleksandar Aničić, direktor Digitalk marketing agencije