Hoće li se u Tuzli ponoviti nadstrešnica iz Novog Sada?

Nadvožnjak zatvoren za saobraćaj, ali šta je s pješacima i vozilima ispod njega?

Nadvožnjak kod Panonskih jezera, koji se nalazi iznad sjeverne saobraćajnice u centru Tuzle, gotovo deset godina nema upotrebnu dozvolu.

Iako su godinama preko njega prolazila vozila, sredinom decembra prošle godine nadležni su ga zatvorili za saobraćaj.

Međutim, hiljade vozila i dalje svakodnevno prolazi ispod njega, što kod građana izaziva zabrinutost.

Pokretanje pitanja sigurnosti

Federalni zastupnik iz Tuzle, Admir Čavalić, obratio se nadležnim gradskim službama tražeći informaciju o statusu nadvožnjaka i njegovoj sigurnosti za pješake i vozače.

“Građani su mi uputili mnogo upita, zbog čega sam odlučio pokrenuti ovo pitanje. Smatram da se bez tragedije u Novom Sadu, gdje je usljed pada nadstrešnice stradalo više osoba, vjerovatno ništa ne bi poduzelo. Međutim, šta je s nama koji svakodnevno prolazimo ispod ovog nadvožnjaka? Ako se utvrdi da je korišten bez dozvole, postavlja se pitanje odgovornosti nadležnih službi”, izjavio je Čavalić za Faktor.

Služba za prostorno uređenje i zaštitu okoline u odgovoru Čavaliću potvrdila je da je nadvožnjaku izdato rješenje o odobrenju za probni rad, ali da je ono u međuvremenu isteklo.

Također, naveli su da je Gradsko pravobranilaštvo, na inicijativu Službe za komunalne poslove, podnijelo zahtjev za tehnički pregled i izdavanje upotrebne dozvole.

Fahrudin Delić, pomoćnik gradonačelnika Tuzle za prostorno uređenje i zaštitu okoline, kazao je da je formirana komisija koja trenutno provodi tehnički pregled.

“Komisiju čine stručnjaci koji sada obavljaju svoj posao. Oni će izraditi izvještaj i dostaviti ga Službi za prostorno uređenje, nakon čega će se postupiti u skladu sa zakonom”, rekao je Delić.

Vijećnik Bosanske stranke (BOSS) u Gradskom vijeću Tuzla, Mirnes Ajanović, još je u novembru prošle godine zatražio informaciju o upotrebnoj dozvoli za nadvožnjak.

“Služba za inspekcijske poslove u svom rješenju navodi da je još 2012. godine podnesen zahtjev za građevinsku dozvolu, a da je 2014. izdata privremena dozvola za upotrebu, koja je istekla u martu 2015. godine. To znači da nadvožnjak već deset godina nema upotrebnu dozvolu, što ga čini nelegalnim i nesigurnim za korištenje”, rekao je Ajanović.

Naglasio je i da je nosivost mosta u početku bila 30 tona, ali je smanjena na 20, a potom i na 10 tona, što ukazuje na moguće konstrukcijske probleme.

Ajanović je upozorio da bi se mogla dogoditi tragedija slična onoj u Novom Sadu, jer su na nadvožnjaku vidljive promjene.

“Još prije dvije godine snimio sam video u kojem sam ukazao na ulegnuća i neispravne sajle koje držće konstrukciju. Oni su u međuvremenu samo poravnali asfalt, ali to nije rješenje. Most nije siguran, i to svi znaju”, zaključio je Ajanović.

Dok gradske vlasti rade na rješavanju ovog problema, građani i dalje svakodnevno prolaze ispod nadvožnjaka bez garancije da je siguran.

Postavlja se pitanje hoće li nadležni naći rješenje prije nego što bude prekasno?


Uskoro prijave za 1.000 KM za svako novorođeno dijete u 2025. godini

Izmjene zakona: Sa evidencije nezaposlenih brišu se oni koji odbiju posao

Nekih lijekova neće biti u apotekama do kraja godine

Povećan iznos dobrovoljnog penzionog osiguranja, evo koliko sada iznosi

Vezane vijesti

TUZLA