Moderni i privlačni komadi inspirisani samosvjesnim poslovnim ženama i muškarcima koji se ne boje izraziti sebe krilatica je vodećeg bosanskohercegovačkog modnog brenda Dresscode koji je u Bingo City Centru u Tuzli otvorio novu poslovnicu. Sve ono što ima da ponudi ovaj jedinstven modni brend posebno je privlačno kupcima, jer na sebi u potpunosti nosi etiketu „Made in BiH“
„Ono što je specifično za Dresscode jeste da je riječ o domaćem brendu, da su prirodni materijali u pitanju, da je sve proizvedeno u BiH, tačnije u Travniku. Imamo svoj tim dizajnera koji prate trendove i ono što je najvažnije za kupce jeste da su pristupačne cijene. Tako da imamo jedan kako naš slogan kaže luxury and affordable brend, odnosno luksuzan ali pristupačan brend“ rekla je Džejla Glavović Očuz, glasnogovornica modnog brenda „ Dresscode“
Inače, pored odijela i poslovnih modnih komada za muškarce i žene, u prodavnicama Dresscoda mogu se naći i elegantni sportski komadi poput majica i ostalih dodataka. Iako je na početku nastajanja ovaj brend imao ciljanu publiku za poslovne žene i muškarce iznad 30 godina, vremenom se to promijenilo.
„Vremenom je naš dizajnerski tim počeo da razvija komade odnosno kolekcije koje zadovoljaju potrebe širih ciljnih skupina, tako da djevojke od 20 godina, a i gospođe od 50 plus mogu naći nešto za sebe“ dodala je Džejla Glavović Očuz, glasnogovornica modnog brenda „ Dresscode“
Upravo zahvaljujući tome što je prepoznat kvalitet i izgled modnih komada svjetske klase, brend Dresscode prepoznali su i brojne poznate ličnosti, na što su iz kompanije naročito ponosni.
„Ono na šta smo posebno ponosni je saradnja sa jednim od najboljih bh košarkaša koji je naš brend ambasador, a to je Džanana Musa, imat ćemo saradnju i sa Lejlom i Tarikom Filipovićem. To su sve ljudi koji prepoznaju kvalitet brenda Dresscoda” zaključila je Džejla Glavović Očuz, glasnogovornica modnog brenda „ Dresscode“
Pored novootvorene poslovnice u Tuzli, brend Dresscode posluje još u nekoliko gradova i to u Sarajevu na tri lokacije, Tešnju kao i u outlet trgovinama u Bugojnu i Travniku. Iz kompanije navode kako brend ima tendeciju i daljeg širenja.