BBI Banka podržala prvo izdanje knjige “Duh bosanskog ćilima”

BBI Banka podržala je izdavanje knjige “Duh bosanskog ćilima”, autorice Amile Smajović, koja predstavlja prvi sveobuhvatan rad posvećen istraživanju bosanskog ćilima, njegove simbolike, geometrijskih motiva i značajne kulturne važnosti.

Knjiga “Duh bosanskog ćilima” autorice Amile Smajović je prva knjiga o bosanskom ćilimu.

Smajović kroz svoje tri decenije istraživanja, u ovom vrlo vrijednom i značajnom izdanju, donosi novu perspektivu prikaza bosanskog ćilima, povezujući njegove motive sa univerzalnim temama kao što su harmonija, duhovnost i najznačajnije, identitet. Knjiga “Duh bosanskog ćilima” sadrži značajne fotografije bosanskih ćilima i objedinjuje detaljne analize koje čine temelj za bolje razumijevanje kulturnih kodova i simbola, kao i novi komunikološki pristup u proučavanju jednog od najvažnijih elemenata – nematerijalne kulturne baštine Bosne i Hercegovine.

“Knjiga “Duh bosanskog ćilima” je značajna jer objedinjuje antropološki, etnografski, umjetnički i komunikološki pristup u proučavanju jednog od najvažnijih elemenata nematerijalne kulturne baštine Bosne i Hercegovine. Djelo je veoma korisno za istraživače, studente, ljubitelje umjetnosti i sve one koji žele dublje razumjeti kulturne vrijednosti ili kulturne kodove Bosne i Hercegovine. BBI Banka je među prvima prepoznala značaj knjige o bosanskom ćilimu i doprinijela da prvo izdanje ugleda svjetlo dana”, istakla je Amila Smajović, autorica knjige.

3

Očuvanje tradicije kroz vizuelni identitet

Bosanski ćilim, sa svojim simbolima univerzalnih vrijednosti poput utočišta, rajskih bašti, izobilja i harmonije, predstavlja i stalnu inspiraciju za BBI Banku, koja je kroz svoj novi poslovni vizuelni identitet, upravo i kreirala poslovne vrijednosti u svakodnevnoj praksi rada kako sa klijentima, tako i sa zaposlenicima.

“U BBI Banci smo prepoznali značaj bosanskog ćilima kao simbola bosanskohercegovačke kulture i identiteta. Kao što niti ćilima stvaraju jedinstvenu cjelinu, tako i naše zajedničke vrijednosti oblikuju sve naše odluke, postupke i kulturu. Nove organizacijske vrijednosti – pripadnost, hrabrost, kompetentnost, odgovornost, pouzdanost i izvrsnost, povezali smo sa vrijednostima koje višestoljetno postoje na području naše zemlje“, navela je Sanela Mrgan-Balić, direktorica Sektora za HR, ističući da su upravo one temelj zajedničkog djelovanja i dugoročnog uspjeha BBI Banke.

U okviru procesa rebrendiranja, BBI Banka nastoji osnažiti svoju povezanost s tradicijom, dok istovremeno unosi inovativan pristup, kako bi bolje odgovorila na potrebe modernog poslovanja.

„Kroz novi vizuelni identitet, BBI Banka nastoji jačati i svoje temeljne vrijednosti koje su utkane u svaki aspekt njenog poslovanja. Upravo je i ova knjiga, bila inspiracija u procesu prikaza novog vizuelnog identiteta Banke, naše interne ali i eksterne standardizacije u komunikaciji. Elementi bosanskog ćilima su svuda oko nas, a značajno su vidljivi i u našoj novoj Centrali Banke, kao i u svim novim, renoviranim podružnicama”, istakla je Amra Babić, direktorica Marketinga i komunikacija BBI Banke.

Vezane vijesti

TUZLA