Anketa: Cijene “zaključane”, a šta je sa novčanicima?

Kampanja „Zaključavano cijene“ od 15. decembra trebala bi donijeti olakšice za građane FBiH.

Na listi „zaključanih“ cijena je 40 prehrambenih i higijenskih proizvoda. Neki od njih su: pulubijeli hljeb, brašno, mlijeko, tečni jogurt, pileći parizer, pavlaka, dječije pelene, vlažne maramice, deterdžent za veš, deterdžent za suđe.

Bitno je istaći da u ovom projektu Federalnog ministarstva trgovine, Udruženja poslodavaca i Sindikata trgovine ne učestvuju svi marketi i trgovine, samo oni koji su se prijavili da učestvuju u kampanji. Dogovorena je niža i zaključana cijena, a proizvodi će biti obilježeni logom za tu namjenu. Trgovine imaju pravo mijenjati proizvođače određenog aritkla, ali cijena mora ostati ista, odnosno već ”zaključana” i takve će biti do 15. marta 2024. godine.

Da li su građani shvatili samu kampanju i šta misle da li će „zaključane“ cijene pomoći onima sa minimalnim primanjima pogledajte u anketi na FACEBOOK-u i INSTAGRAM-u

 

Vezane vijesti

TUZLA