Crni petak, poznat i kao “Black Friday,” postao je globalni fenomen koji označava početak praznične shopping sezone. Svake godine, posljednjeg petka u novembru, trgovine širom svijeta nude nevjerovatne popuste i akcije, privlačeći milione kupaca u potragu za najboljim ponudama. Iako je ovaj dan tradicionalno nastao u Sjedinjenim Američkim Državama, danas je nezaobilazan i u Bosni i Hercegovini.
Kako je nastao Crni petak?
Historija Crnog petka seže do 1960-ih godina u Americi, kada su trgovci koristili ovaj dan kako bi privukli kupce nakon Dana zahvalnosti. Naziv “Black Friday” prvobitno se koristio u negativnom kontekstu zbog prometnog haosa i gužvi, ali je kasnije dobio pozitivno značenje, označavajući trenutak kada trgovci prelaze iz gubitka (“crveno”) u profit (“crno”).
Danas Crni petak nije samo dan, već čitav fenomen koji uključuje online i offline prodaju, uz atraktivne popuste na elektroniku, odjeću, kućne potrepštine i još mnogo toga.
Savjeti za uspješan shopping na Crni petak
- Planirajte unaprijed: Napravite listu proizvoda koje želite kupiti i postavite budžet kako biste izbjegli nepotrebnu potrošnju.
- Kupujte online: Većina trgovaca nudi online popuste, što znači da možete izbjeći gužve i kupovati iz udobnosti svog doma.
- Provjerite stvarne popuste: Usporedite cijene prije i tokom Crnog petka kako biste bili sigurni da su popusti zaista vrijedni.
- Razmislite o održivosti: Kupujte proizvode koje zaista trebate i izbjegavajte impulzivne odluke.
Crni petak je idealna prilika za povoljan shopping, ali je važno pristupiti ga sa planom i sviješću. Iskoristite popuste mudro i fokusirajte se na proizvode koji će vam donijeti stvarnu vrijednost. Sretan Crni petak i uspješan lov na popuste!