Špilja Vjetrenica, Etno selo ”Herceg” i Vodopad Kravica bilježe vrhunske rezultate, sve više turista

Broj turista u našoj zemlji, pa samim tim i na području Hercegovine ove godine je povećan, potvrđuje i zvanična statistika. Kako navode ugostitelji i predstavnici turističkih destinacija u ovom dijelu naše zemlje, sezona je bila dobra u svim segmentima. Tome je doprinio povećan broj aviolinija sa Aerodroma Mostar, kao i odluka Vatikana odnosno Svete Stolice po kojoj je dozvoljeno hodočašće u Međugorju.

U ovoj godini špilja Vjetrenica uvrštena je na Listu UNESCO svjetske baštine. U preduzeću koje upravlja špiljom, navode da je 2024-ta bila rekordna.

”I to ne samo da je bila rekordna nego, rekao bih da smo posebno sretni što smo prepoznati i od inozemnih posjetitelja, jer je ovo bio rekordan broj posjeta zemalja iz susjedstva, ali i Njemačke, Češke, Poljske, Skandinavije, Francuske, Velike Britanije. Ovo je i osim godina koja je obilježila UNESCO, jako bitna i u tom smislu što nam je broj stranih, inozemnih i domaćih posjetitelja gotovo bio identičan, 50:50”, navodi Davor Baković, direktor JP Vjetrenica d.o.o..

Dobrom posjetom mogu se pohvaliti i u Etno selu Herceg u Međugorju.

”Mi ovdje u Herceg etno selu posebno se moramo zahvaliti našim gostima jer smo destinacija koju ljudi posjećuju na odlasku ili prolasku kroz Hercegovinu do Jadrana ili povratka kući. To su naši gosti koji imaju što vidjeti, imaju razloga nas posjetiti, na naše zadovoljstvo i zadovoljstvo gostiju pružamo usluge hrane, piće i smještaja”, kaže Branimir Penava, projekt menadžer Etno sela ”Herceg” Međugorje.

etno selo herceg medjugorje
Etno selo “Herceg” Međugorje

Ugostitelji i privrednici navode da su se u predsezoni potrudili pripremiti za ono što će doći tokom sezone, i plodovi tog rada su sada vidljivi.

”I ova godina, pokazatelji su bili da su naše kolege dale vrhunski udio, potrudili se, naši kuhari, konobari, osoblje, recepcija, tehničari, naše domaćice i svi skupa smo dali veliki obol ovoj sezoni i naša matična kompanija Union foods je zadovoljna s ovom destinacijom i ovom godinom. Hercegovina je na poseban način dobila nešto što sve turističke regije imaju, a to je priznanje u turističkom sektoru, a i ono najvažnije u samom dolasku i broju gostiju”, ističe Penava.

U ovom etno selu, navode da i kompanije imaju priliku za organizaciju seminara i različitih korporativnih događaja, pa i u tom segmentu bilježe rast.

Vodopad Kravica, kojim uprava Javno preduzeće ”Parkovi” d.o.o. Ljubuški također ove godine bilježe dolazak velikog broja stranih i domaćih turista. Iz Turističke zajednice ovog grada navode da je tokom sezone bilo 80 posto stranih turista, a među njima prednjače turisti iz Poljske, Češke, Mađarske, Austrije, Njemačke, Slovenije i Velike Britanije.

vodopad kravica
Vodopad Kravica

Vodopad Kravica je prepoznatljiv simbol Ljubuškog i Hercegovine. Na ovom vodopadu posjetitelji mogu uživati u pogledu na vodu, šetnju uz vodopad, šetnju u okolini, a također posjetu mogu iskoristiti za obilazak i neke znamenitosti u blizini. Neke od najpoznatijih su Kanu safari, Muzej Humac i Tvrđava Herceg Stjepan. Danas je ovaj fenomen prirode pod zaštitom države.

Ugostitelji, privrednici i turistički radnici iz Hercegovine naglašavaju da je ove destinacije moguće posjetiti tokom cijele godine, a da već sada počinju i pripreme za narednu turističku sezonu. Obećavaju, radit će na proširenju turističke ponude.

Vezane vijesti

TUZLA