Centralno grijanje d.d. Tuzla obavijestilo je korisnike usluga da, zbog iskazanog interesa ovo preduzeće počev od 28.10.2024. godine pruža usluge redovnog i izvanrednog održavanja i upravljanja toplotnim podstanicama koje su u privatnom vlasništvu.
Zainteresovani korisnici (pravna i fizička lica) mogu podnijeti zahtjev, na osnovu kojeg će se zaključiti Ugovor o regulisanju međusobnih prava i obaveza za održavanje i upravljanje toplotnim podstanicama koje su u privatnom vlasništvu.
- Za redovno održavanje i upravljanje toplotnim podstanicama utvrđena je naknada na godišnjem nivou u ovisnosti od snage podstanice, a pod istim se podrazumijeva:
- Kontrola i puštanje toplotne podstanice na početku sezone grijanja;
- Isključenje toplotne podstanice na kraju sezone grijanja,
- Jedan mjesečni kontrolni pregled u toku sezone grijanja,
- Jedan kontrolni pregled u toku sezone grijanja na zahtjev korisnika,
- Ugradnja zamjenske opreme, po potrebi.
Troškove nabavke i isporuke zamjenske opreme ili materijala na toplotnoj podstanici snosi vlasnik toplotne podstanice. Ugradnja zamjenske opreme ili materijala vrši se u okviru redovnog održavanja podstanice, dok održavanje toplovodnih i vrelovodnih priključaka, kao i instalacija centralnog grijanja u objektima ne ulaze u redovno održavanje i upravljanje toplotnim podstanicama.
Za izvanredno održavanje i upravljanje toplotne podstanice utvrđuje se naknada po norma satu radnika, dok troškove nabavke i isporuke zamjenske opreme ili materijala na toplotnoj podstanici snosi vlasnik toplotne podstanice.