Grad Tuzla potpisao je važan Sporazum o stalnom pristupu podacima prijemnog organa putem web servisa sa Agencijom za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine (IDDEEA), koji otvara vrata novim mogućnostima za efikasnije obavljanje pravnih procedura.
Potpisivanjem ovog sporazuma omogućuje se stalni pristup podacima iz evidencija koji tehnički vodi i održava IDDEEA prijemnom organu putem web servisa koji povezuje grad sa centralnom evidencijom IDDEEA-e. To znači da će grad direktno pristupati pomenutoj evidenciji koje IDDEEA održava, poštujući sve zakonske propise a u cilju olakšavanja provođenja različitih administrativnih postupaka svim građanima ovog grada.
Ovo partnerstvo omogućava bolju razmjenu podataka i pojednostavljenje administrativnih procedura, čime se povećava dostupnost i transparentnost javnih usluga za građane, što ima jasnu povezanost sa EU Digitalnom strategijom u pogledu Cilja 6, koji se odnosi na razmjenu podataka i interoperabilnost, a ujedno i sa ostvarenjem nekih od UN SDG ciljeva, konkretno cilja 16 (Mir, pravda i snažne institucije) i cilja 17 (Partnerstvo za postizanje ciljeva).
Ova inicijativa je primjer kako digitalizacija može unaprijediti javne usluge i doprinijeti održivom razvoju. Grad Tuzla, zahvaljujući pristupu centralizovanim evidencijama IDDEEA-e, može efikasnije odgovarati na potrebe svojih građana, smanjujući administrativne barijere i povećavajući pristup informacijama. Time se postiže veća efikasnost i transparentnost, što je u skladu sa principima dobre uprave i održivog razvoja koje promoviraju EU i UN.
IDDEEA nastavlja da pomaže gradovima i općinama u efikasnijem radu, čime doprinosi jačanju lokalnih uprava i unapređenju kvaliteta usluga koje pružaju građanima.