Bosna i Hercegovina predstavljena je tokom ove sedmice pred publikom od gotovo 40.000 posjetilaca na World Travel Market (WTM) u Londonu, najutjecajnijem svjetskom događaju u oblasti turizma.
Turistička zajednica Kantona Sarajevo, Turistički klaster Hercegovina i Fortuna Tours Mostar bili su organizatori štanda Bosne i Hercegovine koji se prostirao na više od 100 m2, uz podršku Vlade SAD-a. Na štandu Bosne i Hercegovine su se predstavile i turističke zajednice Srednjobosanskog i Tuzlanskog kantona, hoteli Marriott, Monti, Ilidža, Hills, Hollywood i Grand, te turističke agencije Holiday Bosnia, Funky Tours, Bosnia Travel, Espy Bosnia, BTS, Elegance Tours, Dream World Travel, BH Passport i 2m Travel.
Direktor projekta USAID Turizam Feđa Begović je rekao da mu je veoma drago što je Vlada SAD-a putem tog projekta podržala organizaciju štanda.
– Zajednički štand je ključan korak ka jačanju jedinstvenog brenda BiH na globalnoj turističkoj sceni. Kroz ovu inicijativu, uspjeli smo predstaviti bogatu kulturu, prirodne ljepote i gostoljubivost BiH, otvoriti vrata za brojne poslovne prilike i partnerstva i unaprijediti vidljivost zemlje na svjetskom tržištu – dodao je Begović.
WTM London je jedan od ključnih događaja u svjetskom kalendaru turističke industrije, koji okuplja 3.500 izlagača iz više od 180 zemalja kako bi razmijenili ideje, sklopili poslove i saznali najnovije trendove i inovacije u turizmu. Učešće na tom događaju pruža priliku za promociju destinacija, proizvoda i usluga, kao i za izgradnju mreže kontakata, učenje od međunarodnih lidera turističkog sektora i ostvarivanje strateških partnerstava.
WTM London postavlja najnovije trendove u sektoru turizma, omogućavajući učesnicima da steknu prednost nad konkurencijom, budu ukorak s tržišnim zahtjevima i prilagode svoje ponude svjetskim turističkim potrebama. Taj događaj nudi jedinstvenu priliku za unapređenje poslovanja, razumijevanje tržišnih kretanja i pozicioniranje na globalnoj turističkoj sceni.
Izvršni direktor turističke agencije BH Passport Damir Krupalija je rekao da je učešće na World Travel Marketu u Londonu bilo izuzetno dragocjeno za njega i kolege iz Bosne i Hercegovine.
– Ovakvi događaji ne samo da pružaju platformu za predstavljanje onoga što naša predivna zemlja nudi, već i otvaraju brojne prilike za učenje, ostvarivanje kontakata i stvaranje poslovnih partnerstava s kolegama iz cijelog svijeta. Posebno je značajno što smo kao predstavnici BiH nastupili zajedno pod jednim štandom koji je bio veći i uređeniji nego ikada prije. Kroz ovaj zajednički nastup, uspjeli smo privući veću pažnju posjetitelja, medija i partnera, što je rezultiralo konkretnim poslovnim prilikama i u konačnici će dovesti do povećanja broja posjetitelja i dužeg boravka turista – dodao je Krupalija.
Ovogodišnji WTM protekao je u znaku pitanja utjecaja tehnologije na budućnost turizma, uključujući etiku umjetne inteligencije, pametnog turizma i virtuelne realnosti. U okviru WTM-a, održan je i 17. Ministarski samit pod naslovom Transformacija turizma kroz omladinu i edukaciju.
Pridružujući se uglednim govornicima iz cijelog svijeta, predstavnici projekta USAID Turizam su istakli impresivan rast turističkog sektora Bosne i Hercegovine na panelima posvećenim mladima koji započinju karijeru u turističkom sektoru i investiranju u turistička tržišta u razvoju, saopćio je USAID Turizam.