Adin Mandžukć u prvom upisnom roku u junu nije uspio upisati željeni fakultet. Tada je njegov izbor bio odsjek Psihologija na Filozofskom fakultetu.
„Sva pitanja koja su bila na stranici Univerziteta namijenjena za taj smjer, kada sam i proučio i kada sam došao na prijemni nije bilo ništa slično. Falilo mi je dva boda“. rekao je Adin Mandžukić.
Međutim, u drugom upisnom roku odlučio se za smjer Pedagogija. Kako navodi, od sna odustati neće te mu je jedino bitno da svoje ime i prezime pronađe na spisku primljenih budućih studenata.
„Idem sad da promjenim smjer, prebacit ću se na Pedagogiju, a onda ću čekati ako neko otpadne sa liste za Psihologiju ja ću se prebaciti tj promjeniti smjer i to je moj cilj Psihologija. Baš hoću time da se bavim i čitav život mi se svodi na to. Hoću time da se bavim poslije fakulteta i nije mi bitno da li ću upasti na budžet ili ne.“ dodao je Adin Mandžukić
Pored Adina, svoje mjesto na Univerzitetu u Tuzli, u drugom upisnom roku tražit će još 1.046 studenata. U prvom roku primljeno je oko hiljadu studenata. Međutim, na pojedinim studijskim programima još nije moguće realizovati upis, zbog kako navode iz ove obrazovne ustanove, nedovoljnog broja studenata.
„Pojedini kandidati na pojedinim studijskim programima položili su prijemni ispit, ali se ne mogu upisati tamo gdje nema minimalnog broja studenata, a minimalno je pet studenata. Ti kandidati čekaju drugi upisni rok i nakon toga ako ne bude ispunjena norma, Univerzitet će sigurno tražiti saglasnost Ministarstva i Vlade na broj manje od pet“. nastavio je Jasmin Suljagić, prorektor za nastavu i studentska pitanja Univerziteta u Tuzli
No, sa druge strane, za pojedine studijske programe vlada veliki interes. Najviše zainteresovanih studenata je za Medicinski, Elektrotehnički i Farmaceutski fakultet, ali i za Mašinski, RGGF i odsjek Psihologija na Filozofskom fakultetu u Tuzli.
Podnošenje prijava vršit će se do petka 1. septembra a prijemni ispit bit će realizovan 5. septembra od 10 sati. Privremene rang liste bit će objavljene 6. septembra.