Usluga Pametni parking BH Telecoma u Tuzli od 1. septembra

Od 1. septembra svi građani Tuzle, posredstvom JKP “Saobraćaj i komunikacije – Tuzla” moći će koristiti rješenje pametnog parkinga na 45 parkirališta i preko 2150 parking mjesta.

Ovim projektom, BH Telecom kao vodeći operater i predvodnik digitalne transformacije u BiH, i domaća partnerska kompanija QSS, omogućili su da Tuzla dobije potrebnu infrastrukturu za razvoj koncepta pametnog grada.

Usluga Pametni parking svakako će biti značajna pomoć za vozače u potrazi za slobodnim parking mjestom i jednostavnim plaćanjem.

 „SmartPark“ aplikacija

Sve detaljne informacije o gradskim parkinzima, trenutnom broju slobodnih mjesta, zona, cijena parkiranja, kao i lokacija i putanja do svakog javnog parkinga u gradu biće dostupne na android aplikaciji.

Korisnici će putem besplatne Android i IoS mobilne aplikacije „SmartPark“ jednostavno i brzo dobiti informacije o slobodnim parkiralištima, upute i automatsko navođenje kako doći do lokacije izabranog parkinga, platiti za korištene usluge, te imati kompletan historijski prikaz lokacija i plaćanja.

Kontrolu i nadzor naplate parking usluga vršit će parking kontrolori pomoću mobilne aplikacije „ControlPark“, koja u realnom vremenu omogućava uvid u trenutno stanje parkiranog automobila očitavanjem bar ili QR koda parking karte ili automatskim očitanjem registarskih tablica.

S druge strane, JKP “Saobraćaj i komunikacije – Tuzla” sistemom upravlja pomoću administrativnog  dijela platforme kojem se, zahvaljujući cloud tehnologiji, može pristupiti bilo kada i s bilo kojeg mjesta putem interneta.

Osim praćenja popunjenosti i nadzora parking mjesta, kroz ovo rješenje omogućena je napredna analitika i prikaz trendova korištenja na dnevnoj, sedmičnoj ili mjesečnoj bazi, verifikovanje i prijava prekršajnih radnji i poruka, te praćenje kretanja uređaja i aktivnosti kontrolora.

Brže do slobodnog mjesta na parkingu

Cilj implementacije pametnog parkinga, osim što uveliko pomaže korisnicima da pronađu slobodno parking mjesto, također je i optimizacija protoka vozila kroz najfrekventniji dio grada, što će rezultirati smanjenjem gužvi na ulicama, vozačima uštediti vrijeme a u konačnici pozitivno uticati na opće zadovoljstvo svih građana.

Nedžad Malikić, direktor JKP “Saobraćaj i komunikacije-Tuzla”, je pojasnio da putem mobilne aplikacije “Pametni parking” korisnici u svakom trenutku mogu dobiti informacije da li na određenom parkingu ima slobodnih mjesta i koliko, te detaljnije informacije o parkingu, zonama i cijenama.

Izvršni direktor direkcije za razvoj poslovanja, gdin Muamer Hadžović ovom prilikom je naglasio da je ovo prvo parking rješenje iz Smartab platforme koje će svrstati Tuzlu među tehnološki napredne gradove sa dugoročnom strategijom za primjenu modernih tehnologija čiji je cilj podizanje kvalitete života građana i pozitivan uticaj na daljnji razvoj grada. „Očekujemo da se ova usluga, u skladu sa praćenjem trendova razvoja Pametnih gradova, biti veoma interesantna i drugim subjektima iz javnog sektora“, istakao je gosp. Muamer Hadžović, izvršni direktor za razvoj poslovanja BH Telecoma.

Vezane vijesti

TUZLA